یزدفردا: معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کرمان گفت: چشم همه مردم دنیا به این است که بعد از این اتفاق ناگوار(شهادت رئیس جمهور) مردم ایران چگونه در انتخابات شرکت می‌کنند.

به گزارش یزدفردا: محمدباقر اسلامی امروز هفتم خردادماه در مراسم تکریم و معارفه روسای دادگستری شهرستان انار ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهانشان اظهار کرد: حادثه شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان تلخ و جانسوز بود و لازم است در انتخابات پیش رو زمینه مشارکت حداکثری مردم فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه مردم با حضور گسترده در انتخابات همواره پشتیبان و حامی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده‌اند، افزود: مردم با شرکت در انتخابات سرنوشت خود را رقم می‌زنند و همچنین چشم همه مردم دنیا به این است که بعد از این اتفاق ناگوار(شهادت رئیس جمهور) مردم ایران چگونه در انتخابات شرکت می‌کنند.

اسلامی خطاب به مسئولان اجرایی و قضائی گفت: اگر مردم بتوانند با مراجعه حضوری حرف‌ها و مشکلات خود را به راحتی با مسئولان در میان بگذارند، بسیاری از مسائل پیش نخواهد آمد.

معاون دادگستری کل استان کرمان افزود: مردم مشکلاتی دارند و به دستگاه قضائی مراجعه می کنند که بایستی قضات حوصله و دقت کافی را برای حل مشکلات مردم لحاظ کنند.

وی اظهار کرد: مردم از اطاله دادرسی در سیستم قضائی گلایه دارند و بایستی تدابیر لازم در این رابطه اندیشیده و با  فرهنگسازی و تقویت زیرساخت‌های الکترونیکی از مراجعه غیرضروری به سیستم قضائی جلوگیری شود.

اسلامی در ادامه گفت: باید نهادهای متولی، روحانیون، مصلحین و حکمین قرآنی در ترویج فرهنگ صلح و سازش همت کنند تا قضات وقت خود را برای پرونده‌های مهم بگذارند.

در این مراسم از خدمات جواد طالبیان تقدیر و حجت الاسلام اسماعیل خواجه‌بهرامی به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان انار معرفی شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا